Lid worden van VV Gorssel

Aameldingsformulier lidmaatschap VV Gorssel

Let op, de bevestiging van jouw inschrijving gaat naar dit adres en indien van toepassing naar het e-mailadres van de 1e ouder/verzorgende.

Indien het nieuwe lid minderjarig is, ontvangen wij graag de e-mailadressen van de ouder(s) en/of verzorgende(n).

Legitimatie is alleen vereist bij leden vanaf 16 jaar.

Verenigingen zijn verplicht bij opgave van nieuwe leden aan de KNVB de juiste gegevens van een persoon te vermelden. Bij aanmelding van leden van 16 jaar en ouder dient de vereniging deze gegevens  aan de hand van een geldig legitimatiebewijs, voorzien van pasfoto (bijvoorbeeld rijbewijs, ID-kaart of paspoort) te controleren.

Kies bestandWijzigVerwijder

Ben jij 11 jaar of ouder, dan moet je een pasfoto meesturen.

De pasfoto is nodig om een verplichte KNVB-spelerspas aan te kunnen vragen. Bij ondertekening geef jij toestemming om jouw pasfoto en persoonsgegevens voor het vervaardigen van een KNVB-spelerspas door Sagem Identification te gebruiken

Graag een foto uploaden in JPG-, GIF- of PNG-formaat en kleiner dan 2 megapixel (1600x1200)

Kies bestandWijzigVerwijder

Bent u of uw zoon/dochter in de laatste 3 jaar van een andere vereniging lid geweest? Vul dan de onderstaande vragen in!

Indien deze niet zijn ingevuld, wordt er van uitgegaan dat u of uw zoon/dochter de laatste drie jaren geen KNVB bindende wedstrijden heeft gespeeld.

Let op! Verkeerde of onvolledige informatie kan vertraging van uw inschrijving tot gevolg hebben!

Contributie (per kwartaal!)

Volwassen vanaf 18 jaar: €47,50
Jeugdlid t/m 17 jaar:
Benjamins/Starters:
€12,50

Heeft u vragen?

Neemt u contact op met onze vereniging via [email protected]

Contributie (per kwartaal!)

Volwassen vanaf 18 jaar: €47,50
Jeugdlid t/m 17 jaar:
Benjamins/Starters:
€12,50

Ondergetekende betaalt zijn/haar contributie, gele en rode kaarten per incasso en machtigt hierbij de vereniging om de verschuldigde bedragen van zijn/haar bovenstaand bank-/girorekening af te schrijven. Daarnaast gaat hij/zij akkoord met de daarvoor door de banken opgestelde regeling. Indien u het bezwaarlijk vindt om de contributie automatisch te betalen. Neemt u contact op met onze vereniging via [email protected]

Ondergetekende geeft uitdrukkelijk toestemming voor gebruik van de verstrekte gegevens, voor o.a. de automatische incasso van de contributie, kledinggeld en/of KNVB-boetes.

Samen voor VV Gorssel!
VV Gorssel is een warme en levendige voetbalvereniging die al sinds 1933 bestaat. Dat willen we uiteraard graag zo houden. Daarom zouden wij graag van u als speler of ouder(s) willen weten wat u voor de club kunt betekenen.

Hieronder kunt u uw voorkeur aangeven.

Sponsoring
VV Gorssel is altijd op zoek naar nieuwe sponsoren. Sponsorinkomsten maken extra investeringen voor zaken als jeugd, accommodatie of velden mogelijk. Bent u een ondernemer of werkzaam bij een bedrijf dat als sponsor wil bijdragen aan de toekomst van VV Gorssel? Vul dan onderstaande velden in.

Alvast bedankt voor uw support!

Ondertekening
Ondergetekende verklaart hierbij dat hij, zij of zijn/haar zoon/dochter lid wil worden van VV Gorssel. Als lid verklaar ik hierbij te handelen naar de statuten en gedragscodes van de vereniging. Tevens verklaar ik kennis te hebben genomen van de privacyverklaring van VV Gorssel.

* = verplicht