Secretaris

Tijdens de Algemene Ledenvergadering in Maart 2024 neemt Hilde Steenbakker-Kuiper, afscheid als secretaris binnen het v.v. Gorssel. Daarmee ontstaat er een vacature.

Werkzaamheden secretaris

Als secretaris heb je een belangrijke rol bij de voorbereiding en verslaglegging van de bestuursvergaderingen. Ook onderhoud je formele contacten met de KNVB en andere (voetbal)verenigingen. Overige verantwoordelijkheden zijn o.a. aanvragen van verklaringen omtrent gedrag, contacten met de Kamer van Koophandel en de afstemming met de communicatieafdeling van v.v. Gorssel.

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met:

Reageren

We vragen geïnteresseerden voor deze functie om hun interesse binnen 14 dagen na het verschijnen van dit bericht bij de voorzitter van onze vereniging kenbaar maken via e-mail: [email protected].

Solliciteren?
Stuur een mail met je CV en je motivatie naar: Voorzitter VV Gorssel: [email protected]