Hoe word ik sponsor?

Onze sponsorcommissie is verantwoordelijk voor de sponsorinkomsten van VV Gorssel.
Daarnaast onderhouden zij de contacten met de sponsoren in regio.
Er zijn diverse mogelijkheden om onze voetbal vereniging te sponsoren. Er is een folder beschikbaar met de diverse mogelijkheden, en verder is maatwerk ook nog een optie.

De folder is HIER te downloaden.

Voor informatie of wilt U contact leggen met de sponsor commissie, neem dan even contact op met  de [email protected]

Sponsorcommissie
Kerntaak:
  • Verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het sponsorbeleid en sponsorcontracten.
  • Draagt zorg voor de samenstelling van aantrekkelijke sponsorpakketten, met middels als; kleding (wedstrijdtenues, trainingspakken), reclameborden, wedstrijdballen, advertenties.
  • Actief werven van sponsors binnen het uitstralingsgebied van de vereniging.
  • Organiseren van activiteiten voor huidige en nieuwe sponsoren.
  • Draagt zorg voor ontvangst van sponsoren bij thuiswedstrijden van het 1e elftal.