ClubCollect

v.v. Gorssel contributie 2021-2022 inning via ClubCollect

Voor de inning van de contributie maak v.v. Gorssel gebruik van de diensten van ClubCollect. De contributie komt daarbij eerst op een rekening van ClubCollect. ClubCollect betaalt vervolgens aan v.v. Gorssel.

v.v. Gorssel stelt hierbij alleen die gegevens ter beschikking aan ClubCollect die nodig zijn voor het verzenden van de betaalverzoeken en de inning van de betalingen. De gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt of voor commerciële doeleinden worden gebruikt.

Voor meer informatie omtrent ClubCollect zie hun website:

Website ClubCollect

De leden ontvangen de contributienota’s (verwacht Juli 2021) per e-mail en SMS. In deze berichten staat een link vermeld naar de persoonlijke betaalpagina om de nota’s via iDEAL of SEPA Incasso te voldoen.

Ieder lid kan zelf via de persoonlijke betaalpagina op de website van ClubCollect kiezen hoe hij/zij wil betalen:

• In 1x , per eenmalige incasso, of zelf overmaken via iDEAL
  • In 4 maandelijkse termijnen, per incasso.
    • Betalen in 4 termijnen kost € 2,50 per termijn, dus totaal € 10,- extra per factuur, als factuurbedrag gelijk is aan of hoger is dan € 150,--
    • € 1,50 per termijn, dus totaal € 6,-- extra per factuur, als factuurbedrag lager is dan € 150,--
    • Termijnkosten voor rekening van desbetreffend lid
  • Stornering van een incasso bijv. t.g.v. een verkeerd IBAN nummer, onvoldoende saldo of een geblokkeerde IBAN rekening, is voor rekening van desbetreffend lid (€ 3,50 per storno).