JO 12

GORSSEL JO12-1 WINT DE KNVB BEKER !

Afgelopen zaterdag heeft Gorssel JO12-1 door vv Oldenzaal op het veld van SC Markelo met 6-4 te verslaan de beker van Oost-Nederland van de 3e klasse gewonnen. Op een echt KNVB podium werden de jongens gelauwerd en kort daarvoor had voorzitter Job Dietrich namens vv Gorssel iedereen een medaille gegeven. De voetbalreis begon in augustus waar eerst Terwolde en Helios Deventer in een voorrondepoule werden verslagen.

Tot de finale werden in de loop van het seizoen vervolgens ploegen uit Barchem, Dinxperlo en Hengevelde overwonnen (en tussendoor werd ook de najaarscompetitie nog gewonnen overigens). In de finale werd weliswaar al snel duidelijk dat vv Gorssel het voetballend betere team was, maar ook dat er opgepast moest worden voor counters en de gehaaidheid van sommige tegenstanders.

De scheidsrechter kwam soms ogen te kort en moest er zelfs op gewezen worden dat Oldenzaal met 9 man in het veld stond in plaats van 8. Onder toeziend oog van vele familieleden en de technische staf met Gerwin Sieders, Jaco Koster en Nick van Proosdij stegen de jongens echter allen boven zichzelf uit zodat zelfs dat hen niet van de wijs bracht. Uitblinker Bjorn Sieders was op rechts niet te stoppen en nam vier goals voor zijn rekening. Tieme Rijks had tussendoor nog de mooiste goal gemaakt door de bal diagonaal hard de kruising in te jassen.

Het alleen noemen van deze spelers zou echter de prestaties van Koen Wendt, Tim Keeris, Dinand Beffers, Douwe Wichers, Nozum Peene, Laurin Schlief, Xavi Koster  en Kasper Wijffels veel te kort doen, want iedereen had een belangrijk aandeel in deze wedstrijd dan wel in de voorgaande wedstrijden die tot de bekerwinst zou leiden.

Upload zelf bestanden

Je kunt hier je eigen foto's uploaden

Zo werkt het:

• Vul je email-adres in
  • Kies de foto's die je wilt uploaden (maximaal 5) en geef eventueel beschrijvingen.
  • Na het uploaden krijg je een link toegestuurd naar het opgegeven emailadres. Je moet hier op klikken om de bestanden te kunnen activeren.
  • Na goedkeuring door ons sturen we je een emailtje en staan de bestanden op de website!

De volgende bestanden kunnen worden geupload:

Foto jpg, jpeg, gif, png